21 oktober 2019

Ernesto

Ernesto: een creatief-analytische en relativerende beschouwer.

Verder kijken dan de grenzen van zijn eigen leefwereld en oog hebben voor grotere verbanden en ontwikkelingen zijn voor Ernesto belangrijke waarden. Niet alleen kijken naar de mens op zich maar deze ook zien als onderdeel van een groter geheel dat continu verandert. Hierin is ruimte voor meerdere (soms met elkaar strijdige) ‘waarheden’ naast elkaar. Deze blik maakt dat Ernesto goed kan relativeren en empathiseren zonder zich al te snel druk te maken over alledaagse beslommeringen.

Ernesto beschikt over een gezonde dosis analytisch vermogen en kan makkelijk meegaan in veranderingen. Als teamlid van Piter Jelles !mpulse van het eerste uur heeft hij sinds de oprichting in 2005 uitgebreid ervaring kunnen opdoen bij innovaties van alle aarden en op alle lagen.

Ernesto is op !mpulse werkzaam als projectleider, examensecretaris, decaan, docent Beeldende Kunst en coach. Projecten waar hij verantwoordelijk voor is zijn Cognitief Domein (toetsbeleid en toetscommissie) en Route van de Leerling (flexibele leerroutes en coachleerlijnen).

Al deze ervaringen maken van Ernesto een strategisch, creatief en conceptueel denker die houdt van uitdagingen van een dynamische en onvoorspelbare aard!

Expertisegebieden

  • Coaching
  • Curriculumontwerp
  • Toetsing en afsluiting waaronder formatief toetsen
  • Flexibele leerroutes